Accepterad Olliking05 | Medlem ansökning [taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olliking05

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Tamam Tamam#2822

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2005

Berätta om din karaktär. Abdhalla är lugn person som nyligen har kommit till Sverige. Han är 20 år och kommer från Senegal där han har suttit inne i 2år för misshandel. Nu hoppas han mer på en laglig karriär inom polisen men funderar att börja med något som kanske Securitas för att få lite erfarenhet. Han gillar att spela fotboll och laga mat och är väldigt duktig på fram för allt matlagningen. Abdhallas föräldrar dog när han var 15 då dom båda blev avrättade i senaegal. Han har två bröder och en syster som lever, men dom bor kvar i Senegal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP som alla kan dra nytta av. Jag har mycket erfarenhet av RP då jag har spelat på många servrar med hög RP nivå på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på sig själv i scenarion utan tänker på att alla ska ha det så roligt som möjligt. Detta görn att RP nivån höjs.

Hur hittade du Unive? Vänner som tipsa

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Godkänd efter intervju, välkommen till unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka