Nekad ollievers | Medlem ansökning (Jawad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollievers

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver059449

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: OLIVER OLSSON 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart relationsbyggare snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Först och främst vill oliver komma in på Cikuritas. Han ser det som en chans att arbeta för ett etablerat företag där han kan få mer ansvar och utvecklas inom sitt yrkesområde. Oliver kommer även vara väldigt smart med pengar och spendera de mesta pengarna på bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Oliver kan bidra till serverns RP med sin starka arbetsmoral, förmåga att bygga relationer och nätverk, samt sina praktiska färdigheter inom försäljning och kundtjänst. Han är en strategisk tänkare, bra på konfliktlösning och kan fungera som mentor för andra. Hans ambition att växa och utvecklas gör honom till en dynamisk och värdefull karaktär i olika arbets- och affärsrelaterade scenarier.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du aktivt skapar förutsättningar för att den andra spelaren ska lyckas, även om det inte gynnar din egen karaktär direkt. Det handlar om att samarbeta, stödja och ge motparten möjligheter att växa och utvecklas, vilket skapar en mer dynamisk och engagerande RP-upplevelse för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag trode att man blev mutad när man var medvetslös och då pratade jag med mina kompisar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm- man får inte döda eller slå personer utan andledning man får inte spam hoppa med en cykel man får ej köra för snabbt eller mot rött ljus. Man får inte parkera mitt i gatan.l

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är här för att skapa engagerande och autentiska interaktioner, hjälpa till med idéer och karaktärsutveckling. Jag anpassar mig lätt till olika stilar och tonlägen, vilket gör mig flexibel och mångsidig i olika RP-scenarier.

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Nekad pga Ai genererad text!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka