- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199590410204/
Ditt Hex-ID: steam:1100001612a07dc
Vad är din discord tagg? oliver059449
Vem var det som bannade dig? de står att jag blev bannad för att jag krockar in i någon som securitas och att jag inte rpar på skador men jag krockade inte als in i någon
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att hans dator laggade så han såg något annat än mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och patrulerade med min kollega och skulle åka och byta bil eftersom att den var trasig och sen mötte jag en polis som stog helt stilla och sen blev jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktigban enfetrsom att jag inte krockade in i någonting eller någon
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag blev bannad förut för lall när jag var ny och det har jag lärt mig av
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag krockade inte in i någon
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001612a07dc
Vad är din discord tagg? oliver059449
Vem var det som bannade dig? de står att jag blev bannad för att jag krockar in i någon som securitas och att jag inte rpar på skador men jag krockade inte als in i någon
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att hans dator laggade så han såg något annat än mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och patrulerade med min kollega och skulle åka och byta bil eftersom att den var trasig och sen mötte jag en polis som stog helt stilla och sen blev jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktigban enfetrsom att jag inte krockade in i någonting eller någon
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag blev bannad förut för lall när jag var ny och det har jag lärt mig av
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag krockade inte in i någon
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja