Accepterad ollie | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ollie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000461238/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? ollie#2658

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Mason berg är 23 år gammal. Han är lite blyg men samtidigt gillar han roliga utmaningar. Jag har inte så bra ekonomi då jag haft en jobbig o fattig uppväxt. Jag växte även upp med bara min mamma och syster då min pappa dog när jag var tre år, han dog inom gängkriminalitet. Därför kanske Mason vill göra hämnd någon gång. Mason är omtänksam och lugn. Han gillar att ha mycket kompisar. Mason är kreativ och han vill bli framgångsrik efter sin jobbiga uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag är erfaren av RP, jag kommer bidra med roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara en väldigt rolig server med erfaren rp och bra scensrion

Hur hittade du Unive? Genom youtube och även kompisar som spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra till bra och roliga scensrion. Vara aktiv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min rp nivå ännu mer. Göra servern ännu bättre

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har spelat på andra små servrar tidigare så jag hade absolut erfarenhet.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka