Accepterad Olliboll17 | Ansökan till Servervakt [isacc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olliboll17

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? OLIVEER#3958

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-21:00 tisdag 15:30-21:00 onsdag 16:00-21:00 torsdag 15:00-21:00 fredag 15:00-01:00 Lördag 10:00-01:00 söndag 12:00-22:00 lov lan vara olika beror på vad man ska göra men annars samma som lördag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger har jag blivit bannad är inte hemma kommer hem om 1 eller 2 dagar men har 9 eller 10 men 3 av det var fel id eller missförstånd

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En sv är en vanlig spelare som hjälper staff för staff kan inte vara överallt så då hjälper svs till att banna eller kicka det som gör fel. En sv är också som är förebild för det nya spelarna på serven. För om en sv exempelvis kör 200 i stan kommer icke medlemmar ta efter och också köra 200 i satn.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som sv för jag har varit det i typ 6 månader innan ni wipa alla svs. Jag visa ett bra fördömer för alla spelar kan reglerna på serven vet hur man använder permsen som en sv har. Jag kommer inte leta fel åt spelare jag kommer bara banna/kicka när jag ser stora regelbrott exempelvis grov vadm. Jag kommer abusa reivie som många gör.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är en som inte leder fel hos spelare och visa bra fördömer för andra. En sv måste kunna all regler på serven. Sv är ju för att underlätta för Staffan och om man har svs som inte kan reglerna och gör fel själv är en dålig sv. Det ska visa framfötterna för nya spelare på serven och visa hur rpn och det är på unive.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Kick abus är exempelvis ifall man blir sur på någon ig så kickar man den personer för att få bort han.

Svban abus och är exempelvis som om du blir sur på någon ig och bar bannar han för du blir sur.

Revive abus är exempelvis du blir skjuten sen så revvar bara för du inte orkar dö.

Dv abus är exempelvis ifall du gör ett butiks rån sen krockar och läger in vapnet i bilen och sen dvar bilen för att inte bli av med vapent.

Tillbaka