Nekad ollevier | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollevier

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinann

Vad är ditt discord namn? sinan42

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yang Batang 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som Humoristisk Chill och Skön allmänt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yang hade en svår uppväxt där hans föräldrar hade dricknings problem och drog problem då han växte upp i en förort och de var svårt att leva på de dom hade för att föräldrana slösa pengar p drogerna men vänner var inget problem för yang han hade många vänner men hans vänner va inte bra vänner dom gjorde dumma saker som led till att han gjorde samma sak vid ung ålder..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp och seriös rp och följa reglerna så alla på servern kan ha de kul:) Och Jag kommer alltid kunna bidra med bra rp till servern och se till ingen bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario t.e.x Om någon riktar vapen på mig så ska ja göra allt för att förfulla deras önskingar. och att förlora scenario är okej man behöver inte alltid vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har brutit mot vdm reglen någon gång och lärde mig direkt efter det enkel regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är när du använder din bil som ett vapen mot motparten genom att döda den personen, Copbait är när du försöker göra narr av polisen för att få deras uppmärksamhet genom att typ göra burnout framför dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka