Nekad ollevier | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollevier

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558505183

Ditt Hex-ID: 11000015f4332df

Vad är din discord tagg? 1aue

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: dwadadwad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag drog spawnmenu för att undvika ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så innan ja blev bannad så skulle ja t hammnen för att mina polare var vid hamnen sen när jag kommer dit, Första som händer är skottlossning så ja ser att du skjuter mig så jag skjuter tillbaka, Jag får ner majoriteten sen när jag ska ta kroppar så blir jag skjuten, Jag väntar sedan lite sen så tar ja spawnmenu för jag skulle bajsa sen får ja m av bubblegum o supp o sedan blir jag bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då man ej ska ta spawnmenu oavsett vad för att undvika scenarion, Det var helt rätt beslut av bulten o hoppas han kan förstå mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad för detta innan men detta ska int hända igen, Sedan mina andra bans har jag lärt mig ifrån, Detta skall ej hända om jag blir unbannad tro mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte dra spawnmenu o bara gå bajsa istället för att dra spawnenu ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkloign

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka