Nekad olletheterrier | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olletheterrier

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142335276/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? olletheterrier#2399

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Adrian har haft det svårt i livet. När han gick i förskola så när sommar lovet kom så viste han inte att han skulle byta skola. Han pappa sa att hans mamma hade gjort så han skulle byta skola då vart Adrian jätte ledsen. Sen efter sommar lovet så skulle Adrian åka till son nya skola när han satt i bilen var han ganska glad men när dem kom dit so blir Adrian jätte ledsen. Han vill inte gå in i skolan men till slut så gick Adrian in i skolan han var fortfarande ledsen.
Då stanna hans pappa till rasten börja sen gick han då vart han jätte ledsen. Men efter 3 år så hade han jätte många vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? T.ex om någon lallar så går jag till er och gör en ticket och fisar när jag filmar vad som hände och reportrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har alltid kört på eran server och den är jätte bra och jag har aldrig varit på en whitelist

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på fivem på svenska sen kom er server upp jag gick in på en av era Videos och sen så den jätte bra ut sen har jag kört på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte lalla runt och inte gå OOC, Ha ett roligt jobb som polis, kunna hjälpa folk T.ex. om någon har krockat så ringer jag ambulans och frågar hur den mår och frågar vart den har ont.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för till fället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka