Nekad olletheterrier | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olletheterrier

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142335276/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? olletheterrier#2399

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min grabb är från Ukraina . Han hete Adrian Eriksson. Han flyttade till sverige när han var 4 år och alltid bott här ända sen dess. Han har dock alltid haft problem med att stanna kvar i stan. Han byter från stad till stad. För hans familj börjar få lite ont om pengar. Det är därför jag och min bror flyttar till den hära stan för att fixa pengarna till familjen. Så vi kan bo tillsammans. Jag och min bror har alltid gillat att meka med bilar och krossar. Vi har aldrig gillat polisen eftersom att dom har hållt på mot våran familj. Så när de har chansen o sticka ifrån dom ifall dom har blivit stannade så gör dom de. Min karaktär vill också bli kriminell och sluta jobba med meko. Men han ska försöka bli det när han har bott i stan lite mer och fixat kontakter till dom som håller på med sånt osv. Det finns några poliser han gillar eftersom dom inte gjort han nått eller hans polis. Och några han hatar. Det beror helt på hur dom beter sig och hur dom är mot Juan momo. Min karaktär är också jävligt pickig. Tycker han inte om en person så säger han det. Vill han vara med nån så kommer han bokstavligen leta efter personen han vill vara med och sedan hitta han. Han byter kläder typ varje dag beroende på vilken dag det är. Hand dialekt brukar vara lite off också. Det är för att han ska vara som alla andra i stan. eller iallafall försöka.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer att komma med Roliga och bra rp scenarion. Det är just det servern behöver. Allt man gör är att mand rar gun eller kniv o tillslut dör man. Inte roligt alls. Det är just dedär jag kommer att hjälpa till med. Ha det roligt på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är en server jag gillar att köra på. För det finns folk som är roliga o köra med just ingame. Och kommer att köra hela tiden på denna server. Så ifall det skulle bli whitelist på servern så skulle jag gärna behålla en plats i den.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på Sweden servrar och hittade er sen kollade jag på Youtube och den såg rolig ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att kunna få andra folk att skratta och också ha roligt. Man ska även kunna rpa seröst och Ta det som ett rikigt liv också. Men för det mesta komma med roliga rp scenarion och generellt vara med folk jag inte känner o börja känna dom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka