- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142335276/
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? olletheterrier#2399
Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Ålder: 25.
Namn: Adrian
Egenskaper: Han gillar att ge pengar till folk och snäll mot alla, . Han tycker om att åka motorcykel och att baka kakor.
Familj: Han bor ensam i en liten lägenhet i Stockholm. Hans familj bor i Norrland ute på landet. De har massa renar. Adrian har bott i Stockholm i fem år.
Drömmar: Han drömmer om att bli polis men det är lite svårt för han har aldrig varit polis.
Rädslor: Han är väldigt rädd för spindlar.
Vänner: Han har en vän som heter Stefan. Stefan har också en motorcykel och de brukar åka tillsammans . Det går aldrig särskilt bra för Adrian, han får aldrig någon tjej.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar att jobb och kunna ha ett roligt jobb.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den ser jätte rolig ut och för jag vill jobba.
Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis försökte hitta en bra server så hittade vi eran
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett bra jobb och kunna hjälpa folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? olletheterrier#2399
Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Ålder: 25.
Namn: Adrian
Egenskaper: Han gillar att ge pengar till folk och snäll mot alla, . Han tycker om att åka motorcykel och att baka kakor.
Familj: Han bor ensam i en liten lägenhet i Stockholm. Hans familj bor i Norrland ute på landet. De har massa renar. Adrian har bott i Stockholm i fem år.
Drömmar: Han drömmer om att bli polis men det är lite svårt för han har aldrig varit polis.
Rädslor: Han är väldigt rädd för spindlar.
Vänner: Han har en vän som heter Stefan. Stefan har också en motorcykel och de brukar åka tillsammans . Det går aldrig särskilt bra för Adrian, han får aldrig någon tjej.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar att jobb och kunna ha ett roligt jobb.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den ser jätte rolig ut och för jag vill jobba.
Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis försökte hitta en bra server så hittade vi eran
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett bra jobb och kunna hjälpa folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej