olletheterrier | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olletheterrier

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? ollethetrrier#2399

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer vara inne varje dag för jag är inne på fivem/discord i 6 till 7 timmar

Berätta om dig själv Jag växte upp i luleå förs hade jag inga vänner för att jag sov hela tiden men när jag började vara med min bror så började jag få mer vänner sen så flyttade vi ner till nyköping då fick jag jätte många vänner.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle göra mitt bästa att ta bort trollare från servern så att alla kan ha roligt medans dom spelar på Multistaden, de hade jag gjort mitt verkligen bästa på att försöka så att ingen ska kunna förstöra för någon som t.ex. en trollare. kan se det väldigt mycket då jag Rp som taxi och de gör mig bara så typ arg eller hur man nu förklarar. jag hade att försökt kicka de som gjorde fel bla bla bla, så man vet vem som gjorde fel och osv. jag skulle försöka också om jag har extra tid på händerna att sätta mig i support och försöka hjälpa så många jag kan och t.ex. läsa tickets och mm
just nu så har jag ingen Rp lust för fem öre så jag kommer väll bara specca eller snacka med folk som behöver hjälp

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började i i december så ca två månader har jag spelat

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? tt alla ska kunna ha rolig upplevelse på serven, ingen ska sluta spela på en server pga en trollare som förstörde deras scenrio vet hur det känns så jag vill inte att någon annan ska uppleva det häller, jag vill också var del av uppväxten av multi om man säger så liksom kände att jag var tvungen att slänga in en support ansökan då i helgen när servern blev verkligen proppad de var typ roligt att se, så jag vill att folk ska stanna kvar och servern ska bara fortsätta växa

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? som sagt jag är social av mig så jag pratar mer en gärna med folk i support, hjälper folk och osv. tycker verkligen att det är så roligt att hjälpa folk att kunna lösa deras problem och sen tackar dom än. är nog den bästa känslan enligt mig. sedan hade jag försökt kolla mycket runt efter trollare då jag vet att de finns "små" trollare alltså dom som inte kör en grov VDM.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej faktis inte men man vill ju pröva något nytt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja typ de här
/sqlunban (id)
/sqlbanoffline (id)
/noclip
/goto
/freeze
/bring
/spec
/tpm

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja om jag skulle göra något fel så skulle ni kunna säga det till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka