Accepterad ollekingen | Whitelist ansökning [A.Willliam] [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollekingen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Stureman123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Sturesson

Vad är ditt discord namn? Olle#7467

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Glenn han är 43 år. Han föddes i en svensk by som heter Ronneby. Snabbt därefter började hans föräldrar gå på mycket fester och då dricka de väldigt mycket. En dag så dog båda hans föräldrar i en brand på grund av att vårt hus brann ner och dom lyckades bara rädda mig innan det blev försent. Nu var Glenn ensam istället för att bli kriminell som alla han andra vänner är så valde han att bli lärare i en skola. En dag så ville Glenn flytta till en annan stad han var less på att bo i en liten by så han bokade en flygbiljett till multistaden. För att få se hur det ser ut i en storstad Milo hade aldrig lämnat Överkalix förut men nu var det dags att börja om på ett nytt liv i en stor stad så han bosatte sig i multistaden här jobbar han som postutdelare på PostNord AB.
Hans ända vänner är Elias, Emil, Felix och Frans vi har alla samma vilja vi vill börja jobba på riktiga jobb och tjäna mera pengar för att kunna bygga upp et fungerande hem med kanske till och med en familj. Han gillar att köra BMW och att trimma den. Han gillar även att glida om kring med sina vänner i sin BMW.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat RP och vill gärna att det ska vara som ett jobb om vardagarna. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer RP på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med många och på så sätt sätta välkomna nya personer och försöka förstärker deras drivkraft att fortsätta spela på servern så att staden kan bli så bra som möjligt med den högsta nivån av RP och realism som går. Alla på Multistaden ska kunna vara som dom vill vara och skapa sina karaktärer på vilket sätt som helst. Därför så visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag väljer att öppna min mun och dela mig av min åsikt om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag inte hittat någon bättre server och gillar verkligen denna så vill vara whitelist här så jag kan jobba och lära känna flera via jobb och andra relationer och även hjälpa alla med att utveckla!

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar spelade mycket RP efter att jag hade tagit en paus från FiveM och RP och de tipsade mig om en ny server som de hade hittat vilket var denna. Jag har börjat spela lite och jag har redan fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bygga upp en stor vänskara med många nya vänner och träffa gött folk och göra gäng och kanske till och med jobba med något inom de högre klasserna som polis eller annat, man vet aldrig allt kan hända i livet. Har även en tanke om att bli kriminell och skaffa Maffia bilar så jag kan göra mitt RP riktig likt verkligheten. Så mitt mål är göra roliga scenarion med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden för tillfället och kommer till 100% fortsätta så för jag har verkligen hittat en rolig RP server som jag tänker spela på mycket!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka