Accepterad ollekingen | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollekingen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Sturesson

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2005

Vad heter du på discord? Olle#7467

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kl 09.00 till 18.00 och på helger kanske 12.00 till 22.00 lite till och från beroende på mat och annat.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 130 timmar och 400 timmar på andra FiveM servrar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt så skulle jag för det första RP:a som vanligt. Eftersom man inte ska gå runt och bara hålla koll på andra spelare. Det skulle bara vara tråkigt och inte ge bra RP ifrån mig. Men annars så skulle jag se till att ändå kasta ett öga åt det som händer runt omkring mig så att andra spelare inte upplever Multistaden som en dålig server med en massa lallspelare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För tillfället spelar jag en karaktär som jobbar på Autoexperten. Mitt mål är att höja nivån på RP i servern. Även om jag kanske inte är den bästa och idealet som en RP spelare så kanske de som har mindre kunskap kan ta lära. De som vill lära sig att RP:a på den här servern kanske inte vill utsättas för lall, så som vdm och rdm. Jag som servervakt kan då se till att dessa människor tänker en gång till och lyssnar de inte blir det hårdare tag. Även om jag skulle träffa på en lallare så skulle jag bemöta hen mitt sätt at RP:a. Vissa lallare kanske ändrar sig hur de beter sig på servern och det är det jag vill göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? För tillfället spelar jag en karaktär som jobbar på Autoexperten. Mitt mål är att höja nivån på RP i servern. Även om jag kanske inte är den bästa och idealet som en RP spelare så kanske de som har mindre kunskap kan ta lära. De som vill lära sig att RP:a på den här servern kanske inte vill utsättas för lall, så som vdm och rdm. Jag som servervakt kan då se till att dessa människor tänker en gång till och lyssnar de inte blir det hårdare tag. Även om jag skulle träffa på en lallare så skulle jag bemöta hen mitt sätt at RP:a. Vissa lallare kanske ändrar sig hur de beter sig på servern och det är det jag vill göra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en person som är väldigt noggrann av mig och jag tycker det känns jobbigt om inte alla sköter sig, jag är en typ av perfektionist om man kan säga så alltså om folk inte gör det dom ska och får så ska jag se till att de inte fortsätter och att de stoppar det direkt. Jag är även mogen och en väldigt seriös RP spelare med goda erfarenheter för att klara av jobbet på absolut bästa sätt. Jag lär mig även snabbt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill öka hög nivå av RP på servern så att nya spelare också känner att de kan RP:a. Jag har koll på reglerna och tror att jag kan göra att servern får ett bra rykte om sig där vi tar hand om folk som lallar och att vi bryr oss om spelarna. Jag vill prova något nytt och känna att jag tar ansvar för något jag lägger tid på i min fritid.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har aldrig stött på dessa kommandon, men meningen är väl att man ska prova något nytt. Jag brukar lära mig snabbt vad kommandon gör och tror att jag kan göra ett gott arbete även fast det är min första gång jag använder kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har under min speltid skött mig bra och alltid hållit mig utanför lås och bom och även ban från servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka