Nekad Olleking23K. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? 1olleking23.

Vem var det som bannade dig? Philip320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5773.jpegIMG_5677.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen är inkompetent, det innefattar allt jag gjort, såsom till en börjat dragit på mig en perma bann i 7 månader pga jag sålde fusk till unive, aldrig använt de på univer men har sålt det och det spreds på unive. Därefter spoofa jag bannen ett flertal gånger. Syftet när jag spoofa var inte direkt att ha nå bra rp nivå utan få så mkt klipps så möjligt, töntigt att betala 400 kr, Krim o medlem bara för montage 😂😂 men sån var jag på den tiden. Senaste jag spoofa var nån månad sen och jag vet att det inte är längesen alls men ångrar mig som fan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Börjar med aimbot försäljningen: min polare han blev bannad och hade använt fusk. Han ser en chans o tjäna pengar i allt detta och öppnar en shop, här såldes då aimboten. Han promotea shoppen i sitt yt montage och han tjäna bra pengar, jag var inte så aktiv men långt ifrån oskyldig. Försökte hålla mig utanför då jag fortfarande var kvar på unive men alla som ens var med i dcn fick nästan ban. Efter jag varit bannad 7 månader så hör jag om ett par spelare som börjat spoofa sina banns. Detta var ovanligt och jag såg det som ”300 kr för unbann” och testa en sådan, detta höll inte i mer än ett par 3 dagar innan man vart påkommen. Jag körde nog upp emot 4 gånger med denna spoofer innan jag tröttna helt o började försöka komma tillbaka vanligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda 2 fullständig korrekta. Känner att det jag suttit nu är MINIMUM för allt skit jag gjort och förväntar mig verkligen ingenting alls.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 tidigare. Mkt i början då unive var min första, sen har vi ju mina grövre såsom spoof, ding ljud o att jag sålde aimbot. Dessa banns är mellan 1,5 är till 5 månader gammla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt med vad som hände me skantz och skitit i det helt, men ja jag tänkte inte alls mig för. Sen med spoof skulle jag bara väntar min tur. Börjat me andra spel och inväntat 320s förtroende för o ta in mig igen. Istället gjorde jag allt värre med o spoofa bannsen. Nästan den högsta grad utan regelbrottet ”moddare” har jag begått flertalet gånger när jag tagit mig in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 110%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Som sagt, sorry för all skit jag gett dig LUDDE från mina dc konto, ångrar allting o mena inte ett skit. O sorry för hur mkt jag fuckat på servern Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka