Nekad Olleking23K. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be, klacksko bannad också, klackosko id= chocklad-ostmacka-4326

Vad är din discord tagg? 65yegft22

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är bannad för att jag spoofat på servern efter att jag blivit bannad för jag sålde aimbot. Varit bannad i 1,6 år och senaste spoofen var på höstlovet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare Skantz fuskade på unive, därefter så startade han e shop där han o jag sålde aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dem är rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 tidigare. Mkt i början då unive var min första, sen har vi ju mina grövre såsom spoof, ding ljud o att jag sålde aimbot. Dessa banns är mellan 1,5 är till 5 månader gammla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt med vad som hände me skantz och skitit i det helt, men ja jag tänkte inte alls mig för. Sen med spoof skulle jag bara väntar min tur. Börjat me andra spel och inväntat 320s förtroende för o ta in mig igen. Istället gjorde jag allt värre med o spoofa bannsen. Nästan den högsta grad utan regelbrottet ”moddare” har jag begått flertalet gånger när jag tagit mig in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Varit bannad i 1,6 år nu, snälla Philip ge mig en chans. Spexy som spoofat 100000 ggr mer än mig blev unbannad nu vid årsskiftet, så snälla ge mig en chans JAG BER DIG Philip har längtat över mycket till unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka