Nekad Olleking23doa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? sqhzzzm11

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: IMG_7079.pngIMG_7078.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att 320 först o främst 2023 valde o banna mig för jag vart involverad i fusk försäljning med Skantz i vår 5m shop. Detta är väll ett ganska mid regelbrott, inget som påverkar servern men fortfande får staffsen/320 att känna en risk kring att ha mig inne på sin server. Men detta är snarare det lilla i det hela, det som gör att jag är blacklistad är att jag spoofat in mig flera gånger. Det var mest för runt 1 år sen när jag köpte den, men för 1 vecka sen drygt så var jag inne igen och lalla runt och skjöt. Jätte dåligt och som Philip sagt så förlänger jag endast ban tiden med väldigt länge varje gång jag spoofar, och det gjorde jag nu igen. Men skriver ändå en överklagan för att jag vill tillbaka och någonstans så har jag hoppet kvar. Men krävs nog ett bra tag tills det är aktuellt om jag känner Philip rätt, men lika bra att ge de en chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän fuskade för ish 1,5 år sedan, han skickade klipps i en dc med runt 30 medlemmar i, därav en valde att skicka in hans klipps och han blev då bannad för fusk. Det blev en ganska stor grej då det inte alls var många som fuskade på den tiden och hans namn hamna i centrum. Han valde att göra massa dåliga saker som doxmontage på limpis men även ett aimbot montage, jag står inte bakom det men eftersom att jag fick co owner i hans shop så blev det fel och jag antar att man uppfattade det som att jag stod bakom det, men så var det inte. Men jag nekar inte till att jag var med på aimbot försäljningen medans jag hade roller på unive, därefter satt jag bannad i 9 månader för att jag sålde aimbot och valde att spoofa. Spoofa g var inte jätte stort men det växte ju mer tiden gick och plötsligt så var jag en av dem, som sumpade sin chans genom att spoofa in på servern och i en princip hamna i en omöjlig situation att bli unbannad. Jag gjorde det en hand full gånger så runt 4-5. Jag köpte Krim o ansökte medlem de flesta gångerna men nån gång så körde jag som icke medlem med trust. Detta är riktigt illa och jag vet det, att åka runt o endast skjuta är inget unive strävar efter och det är verkligen inte okej för fem öre. Inte så mycket som hände just precis innan, olika varje gång men har väll mest varit när jag vart uttråkad och eller när jag vart väldigt sugen på unive. Var väl senast 1 halv år sedan förutom förra veckan då och ja det är väll just när jag hade väldigt tråkigt nån dag på påsklovet jag var inne senast nån kväll där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den e korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 tidigare. Mkt i början då unive var min första, sen har vi ju mina grövre såsom spoof, ding ljud o att jag sålde aimbot. Dessa banns är mellan 1,5 är till 5 månader gammla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt med vad som hände me skantz och skitit i det helt, men ja jag tänkte inte alls mig för. Sen med spoof skulle jag bara haft is i magen och lyssnat på de 320 sa, hade jag inte spoofat så mkt så hade jag kanske fått komma tbx snart. Så ja enda saken o gö är stt sluta spoofa vilket jag 100% gör utan tvekan om jag vet att jag får komma tbx nån gång igen. Kommer inte göra de oavsett men de ger motivation ifall jag vet jag får komma tbx.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycket, jag kommer aldrig begå sånt här skit igen och jag kommer börja rpa. Jag fattar att jag bara skulle väntat till min andra chans men nu har jag satt mig i en jävligt svår sits där det nästan e omöjligt att komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka