Accepterad Olleking23 | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Olleking23

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdullah och är 25 år gammal. Ahmed flyttade till Sverige tidigt, redan när han var 5 år gammal flyttade hans familj till Sverige och detta på grund av att det vart krig i hans tidigare land. Detta har bildat Ahmed till en person som visar mycket hänsyn och respekt och tar inte mycket förgivet. När Ahmed flyttade in till Sverige hamnade han tyvärr tidigt snett i livet och hängde med helt fel folk vilket gjorde att han började jobba för äldre grabbar och genom åren kom djupare och djupare in i kriminaliteten. Ahmed har sedan födsel haft ett enormt intresse för bilar och har under sin uppväxt byggt lego bilar och när han fyllde 15 skaffade han sig en A traktor för att kunna göra jobb lite smidigare. Han har haft en väldigt händelserik uppväxt med många dåliga händelser. När han tillslut fyllde 18 vart det dags för riktig bil och det blev en Audi rs6 och hans intresse för bilar har bara ökat genom åren, därför är hans plan att börja jobba på bilaffären Marja lisas till sidan av sitt kriminella liv. Det som har räddat Ahmed många gånger är hans intresse för bilar som har väckt intresse för att börja jobba på bilfirman Marja Lisas och lägga den kriminella livsstilen åtsidan. Innerst inne är Ahmed en känslosam person som bara vill alla deras bästa, han gav sig in i den kriminella livsstilen för att kunna försörja sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och detaljerad rp och roliga sociala scenarion. När jag rp:ar kriminell så bidrar jag mycket med sociala scenarion då jag på 5 månader som krim hade 199 skottloggs och det säger en del. Men utöver den kriminella rp:n så kommer jag bidra med att jobba på lagliga jobb på en annan karaktär jag gör utöver denna, jag kommer hjälpa rp:n genom att jobba på de jobb där det krävs personal. Jag kommer bidra med en unik karaktär som kommer vara rolig för rp:n. Jag har alltid hög och detaljerad rp nivå då det ska likna det verkliga livet så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att det ska vara minst lika kul för de andra som deltar i scenariot även om det ibland kan vara för den andra partens vinning och din förlust. Bryter man mot denna regel gör man sig oftast skyldig till powergaming också då man bara spelar för det ska gå bra för ens egen karaktär. Det kan vara under en kidnappning där du istället rp:ar på att du kanske faktiskt inte hittar motpartens vapen eller liknande värdesaker när du rp:ar på att du söker igenom hen, det kan vara så att du skriver /me hittar inget fast du vet om att det finns en glock i den inventory men istället rp:ar ni på att den är duktigt stashad. Detta vart bara ett utav många exempel.

Hur hittade du Unive? Från första början spelade mina polare här, jag har tidigare spelat här ca 5 månader och tog mig upp som staff, sedan gjorde jag ett litet misstag som slutade med att jag behöver ansöka ny medlem. Ps siggeed som banna mig sa att jag inte har någon cooldown och kunde ansöka direkt.

Och står det att den är kopierad e de för jag skrev den i dokument för en vecka sedan när jag hade tråkigt och klistrade sedan in här. Har inte tagit någon annans utan bara klistrat in min egen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka