Nekad Olleking23 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? olleking23

Vem var det som bannade dig? cindyfish/indian

Bild på banmeddelande: indian.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag hade skin innan restart och sedasn så fråga jag om skin igen för sminket och jag gick in och ändrade byxorna också då jag ändå skulle t en klädaffär och tyckte det var lika bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom in efter restart och ade kvar mitt smink osv som jag tänkte ändra inna restart men det blev som sagt restart och det sparades inte och jag bad då om report och ändrade byxor när jag bad om skin för smink.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att den är alldeles för hård, asså hur kan det vara så jävla kul o bara stänga av folk för minsta lilla jävla fel. Snälla wow vad gör det att jag ändra byxor också, jag hade ändå skin innan restart och var pvg t klädaffär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 16 tidigare banns och de är lall, pwg, sunt, fearrp, plingljud och lite sånt. De flesta har nt upprepats och jag kan mycket bättre än såhära det kan jag lova er alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väll skrivit i min report att det var för mina kläder också var buggade men visste inte det var så jävla nogrant

Har du lärt dig någonting efter din ban? a

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka