Nekad Olleking23? | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23?

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/auxuz/

Ditt Hex-ID: Main: 11000014bf467be nya : 11000016501a595

Vad är din discord tagg? 1theooo.

Vem var det som bannade dig? Philip på min Main och Emilia på min nya

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spelade på ett nytt steam o ny dator fast jag va blacklist, hade vart bannad i 6 månader så jag såg det som en kul grej o gå in o lira med polaren igen, blev catchad efter 1 dag så hann knappt lira.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg o sov o vaknade upp utan roller så fattade ju att något hade hänt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den e korrekt, man e bannad för en anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 17 tidigare och dem har lärt mig under 1,5 års period

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köpt ny dator för unive, istället överklagat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yess

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ye

Jag vet inte om jag varit ip bannad med men jag kom in iaf då jag flyttat till pappa på heltid

Eftersom att jag var med i första bannen och tog beslutet med 320 så tycker jag att du skriver ner båda bansen och förklarar vad som hände utförligt.

Du ska inte tillbaka, du är blacklistad pågrund av att du suttit och hjälpt sälja fusk. Bara ren idioti att försöka spoofa sig in, chansen att du någonsin kommer tillbaka när du gör såhär är minimal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka