Nekad Olleking23? | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23?

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/auxuz/

Ditt Hex-ID: Main: 11000014bf467be nya : 11000016501a595 Båda behöver unbann då de kmr stå du är bannad på ett annat konto annars.

Vad är din discord tagg? 1theooo.

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannad mig för de första för att en grabb som ägde en aimbot shop blev bannad för fusk, han fuskade och ägde en fusk dc. När d kollade igenom discorden såg de vilka som va med från unive där och därefter delades åtgärder ut. Bannen är för att jag var seller i dcn, jag sålde ingen aimbot någon gång och jag hade ingen aning om hur den funka, jag har pratat med Ludde för ett bra tag sedan om vad som hände och jag försökte hjälpa han med hur den skulle Patchas på unive för att få en ny chans, men Skantz vägrade han ville ha enorma summor pengar. Min andra bann är då för att jag spelade unive på min nya dator vilket tydligen klassas som spoof, jag har skrivit me Emilia och fått det förklarat för mig, det är förståeligt då jag ska vara bannad. Dock så såg jag inte alls på saken som Emilia, jag såg det inte som värsta grejen att spela unive igen när jag köpt ny dator men jag skrev lite med Emilia i pm och hon sa det var samma sak då man spelar fast man ska va bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på träning och när jag ska kolla discord e alla Unive discord borta, tidigare den dagen hade det varit ganska mycket som hänt, ägaren av shoppen hade blivit bannad för aimbot och då upptäckte dem hans dc också. Min andra bann vaknade jag upp och var bannad när jag skulle ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig nån stans, helt korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 18 tidigare banns, många skit banns men också 2 lärorika en för pling ljud o en ink bann. Dem 2 har garanterat varit lärorika.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte varit med i en server som säljer fusk på unive, jag borde fattat att det skulle slutat såhär

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? J

Senast ändrad:
Ber dig Philip, vet att du inte vill ha in mig ännu men 1 chans, det har gått 6 månader och jag lovar dig att jag kommer ta vara på chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka