Nekad Olleking23? | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23?

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/1Theooo/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? 1theooo.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skummaste bannen någonsin. Skulle ta ny ban bild och nu e de tydligen nt Philip som bannat mig utan Emilia från ingenstans, hela min bann historik är Clarad o allting egentligen ska jag ha 18 banns

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle ta ny ban bild

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? -

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Jg vill gärna att @Emilia svarar på denna så hon kan förklara för denna gör att jag nt kan överklaga Philips bann eftersom jag e dubbel bannad elr nåt. Emnez fick samma bann men han blev unbannad

Tagga inte staffs nästa gång i framtiden på dina överklagningar.

@BubbleGum kan du tagga en annan staff Emilia verkar inte bry sig, samt kan du kolla ifall det finns någon dokumentation på banne/bevis o isf skicka det till på discord, 1theooo.

Nån återkoppling? Måste få en förklaring så jag vet vad som skett, för kan ju nt överklaga min riktiga bann då det inte kommer hjälpa att bli godkänd på den

Det enda jag vill få reda på är ifall det finns något bevis eller något som tyder på att jag ska ha spoofat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka