Nekad Olleking23 | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Olleking23

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag= 15-23. Tisdag= 14:30-17+ 19-23. Onsdag= 15-23. Torsdag= 18-23. Helgerna är det runt 8 timmar dock olika på dygnet då jag är ute med kompisar också.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror 29 dagar iaf runt en månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska ta hand om servern samtidigt som den är en vanlig spelare. När den har tråkigt kan man åka runt o dv:a onödiga fordon och ser man någon som lallar kan man /kicka elr /svban och är det något grövre svbannar man och sedan skickar till en högre uppsatt/i sv kanalen bannevis så tar någon högre uppsatt hand om det. Men i det stora hela så är en servervakt en vanlig spelare som får tillgång till lite fler perms såsom /revive, /toggleid /svbann /kick /dv. Som sagt en servervakt ska rp:a vanligt men ser den något regelbrott så kan den kicka/svbanna den i rätt tillfälle och inte mitt i scenario. Den ska lxm ta hand om de mindre regelbrotten som lall, ooc och behövs det så lyfter man det till en högre uppsatt, det brukar annars räcka med en sv ban/kick beroedne på scenariot.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har goda egenskaper och erfarenheter då jag varit sv och staff inann. Jag tyckte det var roligt och skönt att kunna kicka lallare som bara tramsar för det blir jag så jävla irriterad på när folk står o snackar ooc och lallar. Jag vill också bli sv då jag vill jobba mig uppåt igen. Jag vill oxkså kunna påverka rpn och det kan jag göra genom att ta små åtgärder på enkla regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man revvar sig själv/en polare i scenario, de kan vara toggleid i scenario för att se vart dem andra är, det kan va att du kickar/bannar någon för din fördel i scenario. Det är alltså när du med hjälp av dina perms som SV använder som en fördel i rollspelet och detta är inte alls tillåtet. Vill bara tillägga och aldrig varit blackad endast p bannad och min polare blev MA efter 11 dagar som medlem så tror inte jag ska ha nån cooldown
 
Nekad, indragen krim 8 dagar sedan. ansök igen om 22 dar!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top