- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 514
- Reaction score
- 39
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad heter du på discord? Olleking23
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Amen skulle säga runt 3 timmar på för/efter middagen och sen runt 5 på kvällen/natten
Hur länge har du varit medlem på Unive? Osäker men runt 3 veckor, spelat här 5 månader tidigare på året.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Får ej fram nån bild men har 3 banns de senaste 3 månaderna. Tror sammanlagt runt 7!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska ta hand om servern samtidigt som den är en vanlig spelare. När den har tråkigt kan man åka runt o dv:a onödiga fordon och ser man någon som lallar kan man /kicka elr /svban och är det något grövre svbannar man och sedan skickar till en högre uppsatt/i sv kanalen bannevis så tar någon högre uppsatt hand om det. Men i det stora hela så är en servervakt en vanlig spelare som får tillgång till lite fler perms såsom /revive, /toggleid /svbann /kick /dv. Som sagt en servervakt ska rp:a vanligt men ser den något regelbrott så kan den kicka/svbanna den i rätt tillfälle och inte mitt i scenario.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har goda egenskaper och erfarenheter då jag varit sv och staff inann. Jag tyckte det var roligt och skönt att kunna kicka lallare som bara tramsar för det blir jag så jävla irriterad på när folk står o snackar ooc och lallar. Jag vill också bli sv då jag vill jobba mig uppåt igen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man revvar sig själv/en polare i scenario, de kan vara toggleid i scenario för att se vart dem andra är, det kan va att du kickar/bannar någon för din fördel i scenario. Det är alltså när du med hjälp av dina perms som SV använder som en fördel i rollspelet och detta är inte alls tillåtet.
Vad heter du på discord? Olleking23
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Amen skulle säga runt 3 timmar på för/efter middagen och sen runt 5 på kvällen/natten
Hur länge har du varit medlem på Unive? Osäker men runt 3 veckor, spelat här 5 månader tidigare på året.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Får ej fram nån bild men har 3 banns de senaste 3 månaderna. Tror sammanlagt runt 7!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska ta hand om servern samtidigt som den är en vanlig spelare. När den har tråkigt kan man åka runt o dv:a onödiga fordon och ser man någon som lallar kan man /kicka elr /svban och är det något grövre svbannar man och sedan skickar till en högre uppsatt/i sv kanalen bannevis så tar någon högre uppsatt hand om det. Men i det stora hela så är en servervakt en vanlig spelare som får tillgång till lite fler perms såsom /revive, /toggleid /svbann /kick /dv. Som sagt en servervakt ska rp:a vanligt men ser den något regelbrott så kan den kicka/svbanna den i rätt tillfälle och inte mitt i scenario.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har goda egenskaper och erfarenheter då jag varit sv och staff inann. Jag tyckte det var roligt och skönt att kunna kicka lallare som bara tramsar för det blir jag så jävla irriterad på när folk står o snackar ooc och lallar. Jag vill också bli sv då jag vill jobba mig uppåt igen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man revvar sig själv/en polare i scenario, de kan vara toggleid i scenario för att se vart dem andra är, det kan va att du kickar/bannar någon för din fördel i scenario. Det är alltså när du med hjälp av dina perms som SV använder som en fördel i rollspelet och detta är inte alls tillåtet.