Nekad Olleking23.69 | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23.69

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801355522/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? Olleking23

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3769.jpegIMG_3768.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som sagt så hade jag o en polare en discord shop där vi sålde sound packs, graphic packs, fortnite v bucks method, fivem aimbot, fortnite fusk, 0 delay osv. Shopen spred sig och mycket folk kom in, många köpte aimboen i början och använde den på unive, när de sen blev påkommna så fick förmodligen folk reda på att den kom ifrån vår shop och då stod jag som delägare. Jag hade ingenting med aimboten att göra förutom att jag fick en del procent på varje kund som som köpte. Men jag vet inte om detta är anledningen då jag fick detta meddelande som du kan se ovanför av merov-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på träning och min polare ringer och frågar varför jag inte har roller på unive och det första jag tänker är ju "juste jag är delägare i shoppen det måste vara därför" och det lutar väll åt att det är det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda, det är ju förebyggande då man kan tro att jag kommer använda den samt att philip inte vill ha massa som fuskar inne på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 18 tidigare, många lall i början, 2 permanenta för ding ljud och nåt mer. Jag har lärt mig av de mesta och vill gärna komma tillbaka till unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Avgått som delägare eller bett ägaren att ta bort aimboten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att ej sitta som delägare på aimbot shoppar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ser hellre att ni skulle pratat med mig innan då det känns hårt med perma bann för det, jag sa även till kunder att ej använda det på unive och jag själv har inte fuskat

Vet ej om det var för att jag är delägare i shoppen som jag är bannad, såsom jag uppfattat det så ville Philip inte ha kvar mig för nån anledning. Känns väldigt tråkigt då jag hade roliga scenarion här inne på unive rollspel

Förlåt för tagg @Theodoroo143 men ser att du är väldigt aktiv, ligger det något i bann dokumenten isf får du gärna skicka i pm!
Det stämmer att jag är ganska aktiv och ser även att du fortsatt tagga staffs efter du sagt "förlåt för tagg"

Du har alltså aktivt sålt haft en butik och genererat pengar på Unive spelare och spridit ett fusk på servern, sen i efterhand så ångrar du dig och gör ban överklagningar som blivit nekade och gör en då en överklagan och utan tålamod väljer att bryta mot riktlinjer och taggar staff efter staff efter staff och det tyder bara på en sak.

Du ångrar inte att du sålde saker och spred viruset på servern utan du har bara ångest att du blev bannad, förstår varför du blivit nekad tidigare och anser inte att det ska ändras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka