Accepterad ollejohan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ollejohan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? gasen.

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2007

Berätta om din karaktär. Frank Hagberg. Frank kom från en förmögen familj men hade en väldigt svår uppväxt. Frank Hagbergs liv tog en mörkare vändning efter en tragisk händelse. Vid 17 års ålder drabbades han av förlusten av båda föräldrarna i en olycka. Den svåra sorgen och det plötsliga ansvaret för familjeföretaget överväldigade Frank. I sitt sökande efter en utväg från smärtan valde han en destruktiv väg och föll offer för kriminella. Frank är en person som levde i unive under sommaren 2023. Frank var en grovt kriminell man som startade upp ett gäng med sin bror John Hagberg. Dom startade Hagberg ligan. Till en början var Frank vice boss tills att John valde att flytta ur staden och låta Frank ta över. Frank ledde gänget framåt och gjorde otroliga fenomen. Nu har Frank beslutat sig att komma tillbaka till unive och börja om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att jag har varit bekant med servern i mer en ett år så har jag lärt mig mycket om hur den fungerar och lärt mig mycket inom rpn. Jag kan då alltså bidra med en seriösare rp som driver in en mognare målgrupp. Jag kan även bidra till ärlighet och en stor mängd respekt för staffs osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte enbart lägger fokus på sitt eget bästa i ett scenario. Exempel: Jag hamnar i en otroligt stor trafik olycka men väljer att bara säga aj och skriva "/me ont" och sedan åka iväg. Följderna om man agerar såhär är att man förstör för andra i scenariot som faktiskt vill att det ska utspela sig ett seriöst och roligt scenario. Därför är det alltid viktigt att ha ett seriöst och även realistiskt beteende i såna här tillfällen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart. rdm: att man dödar någon utan en riktig anledning. powergaming: att man enbart kör för sitt eget bästa utan att tänka på andra spelare. meta gaming: att man pratar med någon och tar del av information utanför rpn som kan ge dig fördelar in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes. Jag har rpat mycket och många på unive känner säkert igen mig från tidigare under året.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Jag vill även ta en stund att påpeka att de nya ändringarna här när man ansöker har resulterat väldigt bra. Eller dom kanske inte är nya men nya sen jag spela haha.

Tillbaka