Accepterad ollehaden | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollehaden

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: ollehaden

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009761871

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olle²

Vad är din discord tagg? olle#1996

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC Ingame. Återstår: 3 dagar 22 timmar 2 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev saker som inte handlade om IG i IG-twitter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare hade blivit bannad, och jag skrev och frågade ( i /twt) varför man blev bannad om man drog ifrån snuten. Jag försökte använda kommandot /ooc, men utan framgång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att bannen var rätt, men kanske lite billig. Jag hade kunnat fått en varning först.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit på discord och frågat istället för att fråga IG. jag hade också kunnat använda /ooc, men det fungerade ej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda discord om OOC inte funkar, och att aldrig skriva OOC saker i chatter till för IG.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka