Accepterad ollebollee | Beslut Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Ditt discord namn: ollebollee

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad för typ av beslut gäller det? Krim Varning

Vem/vilka tog beslutet? Vossy

Varför tror du själv att beslutet togs? För det såg ut på staffs clip som att jag körde på en person helt random och hoppa ut och sköt han vilket inte var fallet.

Hur är beslutet felaktigt? Till att börja med, så var det en uppenbarligen en icke medlem med vapen som var trustad. Iallafall, ungefär 5-10 minuter innan hade han åkt runt mig och konstant hetsat och bokstavligen bett om att bli skjuten med tanke på vad han sa, detta ledde till att ja å en till hoppa ut och sköt och dödade honom. Han kom senare tillbaka ungefär 5 minuter senare och började hetsa likadant igen efter vi dödat han, jag försökte åka iväg men han åker efter och fortsätter. Han hoppar sedan ut och shoot on sightar en i mitt gäng vilket leder till att jag åker fram till honom för att skjuta honom, av misstag råkar jag köra på han så han trillar å jag dödar sedan honom eftersom han skjutit min kompis. Visst kunde jag kidnappat, men i efterhand så förstår man även att det inte hade gått då han hade fearat eftersom han var icke medlem å uppenbarligen inte brydde sig om ett skit då han inte rpade på NLR, han hetsade till gängmedlemmar samt gled med vapen och allt detta ledde till min krim varning. Jag tycker bara scenariot blir konstigt och väldigt skevt när man denna icke medlem bara försökte trigga igång mig för att det skulle leda till något dåligt, vilket personen uppenbarligen tyvärr lyckades med. Jag fick en ban vilket jag får tugga i mig och bara acceptera, men tycker krim varningen var lite överdriven och hoppas ni förstår min vinkel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staffs har ett clip på när jag dödade honom som från deras perspektiv inte såg helt korrekt ut enligt mig. Bannen får jag som sagt bara acceptera men hoppas på att det skulle gå att få bort krim varningen.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka