Nekad ollebollee | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Ditt discord namn: ollebollee

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad för typ av beslut gäller det? 520kr prisökning (endast det, vill bara överklaga det å inget mer)

Vem/vilka tog beslutet? emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag sköt när jag kunde hoppat in i en bil och åkt efter istället.

Hur är beslutet felaktigt? Är nu medveten om att det var fel av mig att skjuta när jag istället kunde hoppat in å skjutit men tycker åtgärderna bara blev lite för hårda. Jag har snart spelat på servern i 2 år och haft indragen krim 3 gånger tror jag och jag tycker då att det känns för hårt och väldigt tråkigt att få en kriminell prisökning av detta där jag endast gjorde bort mig. Jag fick en ban samt indragen krim vilket jag väl får acceptera. Jag fick ha min kriminell roll i ett par timmar, vi prodde droger hela dagen och körde med det till 100%, sedan hamnar jag i en skottlossning eftersom de riktade på våran Table i YK.MC och då väljer jag att rikta tillbaka, dom kör och jag skjuter vilket tolkades som osocialt. Jag fattar nu att jag kunde åkt efter men tycker det är fel och tråkigt att få en redlist på ett scenario där det skickas in ett nedkortat klipp där samt där man inte kan se helheten i scenariot. De riktade på oss i början, och jag sköt föraren för att sedan kidnappa två vilket gjorde att det blev socialt ändå även fast jag nu i efterhand förstår att jag kunde gjort det mer socialt. Men som sagt så fick jag indragen krim + ban och jag lär mig av mina misstag, men tycker redlisten var lite att gå över gränsen då jag inte får indraget ofta och just nu bara vill köra 100% med drogerna och gänget vilket innebär också att jag inte kommer riskera att hamna i varken skottlossningar eller problem. Ni kommer inte se mig att i bans mer och hoppas det går att göra något åt min redlist då jag som sagt tycker det var lite att gå över gränsen eftersom jag fick ban + indragen krim ändå.

Har ju även haft denna prisökning i över 2 veckor vilket är mer än halva tiden.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staffs har det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka