Accepterad ollebollee | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220987632/

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad är din discord tagg? ollebollee

Vem var det som bannade dig? Sickan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-17 194840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi riktade på en sjukvårdare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi rullade runt uppe i Sandy och fick syn på athenas bossen, precis efter att det nyligen skjutits mot Lotus vilket är deras nära allians och vi såg ett bra läge för att utföra ett socialt scenario. Vi ansåg att det skulle vara enkelt att utföra en snabb kidnappning på bossen där, för att sedan kunna ha ett möte/snack med honom angående vårat krig. Vi tog detta tillfälle att kidnappa honom som vi fick eftersom det annars blir ganska svårt att kidnappa honom då när man faktiskt försöker kidnappa, så blir man ifrån körd av en abuse bil, eller antingen skottad mot vilket gör det väldigt svårt att kidnappa dom å få till socialt scenario även fast man gärna vill det och försöker. Därför tog vi vårt tillfälle att kidnappa honom, och eftersom det var en ensam sjukvårdare där och vi tog honom på mindre än 10 sekunder så ansåg vi inte att det var fel, jag menar om sjukvårdaren står och vårdar en väldigt känd kriminell i stan på ett öppet ställe så får de ju vara beredda på att något sånt här kan hända. Men visst 100% vi kan ta med oss det och göra annorlunda till nästa gång, men så tänkte vi i stunden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen så tycker jag faktiskt att den var felaktig, men jag kan även förstå staffs perspektiv på bannen då det finns andra vägar att gå. Som jag beskrev här över så tog vi han väldigt snabbt när vi fick tillfälle för att kunna utföra ett socialt scenario med honom angående vårt krig. Men som sagt så kan vi 100% göra annorlunda till nästa gång, vi ska absolut bättra oss och denna gången råkade det bli på detta sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad tidigare för mild pwg bland annat när jag kört bil på berg, samt vdm när jag var ny, å några fler bans. Är egentligen ingen person som blir bannad särskilt ofta eller som försöker skapa problem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunna låtit honom åka iväg och tagit honom då, men då också riskerat att fler folk kom och att en stor skottlossning hade startat som det ofta kan göra, vilket inte hade lätt till något socialt scenario med bossen som vi gärna ville ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, rikta inte på sjukvårdare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka