Nekad OlleBollee | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? ollebollee

Vad är ditt Hex:ID Lyckades ej få fram mitt hex id men här är min steam profil. https://steamcommunity.com/profiles/76561199220987632/

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan ca 8:30 till 15:00 varje dag. Efter det så är jag oftast inne och spelar på Unive varje dag och hänger runt med massor av olika personer. Jag kommer vara en aktiv spelare och servervakt som kommer våga ta åtgärder om det behövs.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av Oktober 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går inte att bifoga en bild i ansökningen men har blivit bannad 3 gånger tidigare för saker som jag ångrar och som inte varit grova alls. Alla tre bans har blivit borttagna efter ca 1h pga att jag gjort ban överklagningar och mina bans inte varit så grova. De har handlat om bland annat att jag kört en för låg bil off road, vilket jag ju inser är fel.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en spelare som spelar väldigt mycket på servern men som känner att den vill kunna bidra med något ändå. En spelare som känner att den inte har tid med staff arbetet men som ändå vill kunna bidra om det behövs. Där känner jag att jag är just nu, jag vill spela på servern mycket men vill kunna bidra om det behövs. En servervakt har som jobb att ta bort tyngd från staffs axlar och förenkla deras jobb genom att svbanna de personer som bara lallar runt osv. De ärenden som är mindre, där det inte behövs att man sitter support.

Varför vill du bli servervakt på servern? Tidigare idag sa jag upp min MA eftersom jag kände att jag för tillfället hellre prioriterade att rpa. Jag har varit MA i några månader nu och kände att jag nu ville börja rpa mer men ändå kunna hjälpa servern genom att vara Servervakt. Därför ansöker jag nu. För att kunna rpa så mycket jag vill, men kunna rycka in och banna eller kicka om det behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption för mig betyder att man använder SV rollen till fel saker. T.ex som att ressa sina polare och mig själv utan anledning, kicka eller banna för att vinna scenarion osv. Detta vet jag inte tolereras och jag förstår själv att det är helt förbjudet med korruption.

Nekad.
Anledning:
Vänta 30 dagar efter en ban innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 2024-03-12. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka