Accepterad ollebolle2332 | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebolle2332

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? oggachaka

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Henry Pettersson är runt 30 år och är svensk med lite rötter nere i Frankrike han. Han föddes på Danderyds sjukhus och bodde i Stockholm hela sin uppväxt. Han älskar fotboll och är en grov Manchester United supporter. Under Henrys Barndom har han alltid filosoferat att vara lite som Clark Olofsson detta gjorde att Henry var riktigt busig när han var ung. Att hamna i trubbel blev hans grej tills den dagen i 6:an då och sköt en sten genom glaset till rektorns kontor. Rektorn blev inte glad och stängde av Henry från skolan. Då förstod Henry att någonting behövde ändras. I Hans nya skola ändra han sitt tankesätt och lade ner mycket fokus på hans studier. Detta gjorde så att han slutade med A i alla ämnen, Hans framtid och karriär såg lovande ut.
Han pluggade entreprenörskap på gymnasiet vilket ledde till att han skapade ett företag med färskt vatten från de norska åarna uppe i norr. Detta blev en succé och Henry tjänade sjusiffrigt på bara ett år. På hans fritid brukar han arbeta som polis.
Henry gick från att vara en bråkstake som ville bli den nya Clark Olofsson till att stoppa skurkar som Clark Olofsson.
Idag är Henry Pettersson en snäll och trevlig person men har fortfarande en liten av den gnutta busighet han hade som ung. Henry och brudarna ser han som en stilig person med snobbig stil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just jag ska bli medlem på unive eftersom jag är säker på att med min glädjefyllda energi och mitt stora engermang i serven kommer kunna få väldigt många folk glada samt kunna hjälpa till så att servern blir både större och bättre för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man alltid ska göra så att båda parterna tycker att scenariot blir roligt vilket är en otroligt viktig sak att spela för i ALLA scenarion. Ett exempel på ett scenario där man ej spelar för motpartens vinst: Jag och min kompis gör ett butiksrån, direkt efter att vi tagit pengarna så blåser vi iväg längs motorvägen med en snabb bil. Det som istället ska ske är att man inväntar polisen och sedan påbörjar förhandlingar angående krav och gisslor. Efter det så påbörjar man en biljakt där man inte valt en bil som är allt för snabbt som polisen aldrig skulle kunna hinna ikapp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? social rp suntförnuft vdm rdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på en amerikanska server inom och dom var väldigt strikt med rpn på servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka