Nekad Ollebolle1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollebolle1234

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Kan ej är på telefonen

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? Bossan10

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: IMG_4369.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på min youtube kanal la jag ut ett ”unive montage” det är såhär om man lägger ut ett unive montage då får man unive roleplay att se ut som en skott server vilket det absolut inte är, unive roleplay är en unik server men en helt otrolig spelar bas. Och unive roleplay ska inte bli förstörd för att folk lägger ut montage på servern. Jag la ut ett montage pvg att jag fick en ban för jag tydligen ”c loggade” vilket jag ej gjorde jag hållde in e efter jag dog och så väntade jag och fick en black screen och väntade 10sek för att den kankse skulle försvinna men det gjorde den ej så jag f8 quitade och gick in igen och då trodde jag att jag skulle leva för jag hållde in e men nej det gjorde jag inte och då fick jag hjälp av en sjukvårdare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart bannad för en bs anledning som jag förklarade har ovan van för, så efter jag blev bannad för c logg då gjorde jag ett montage för staffen som banna mig vägrade snacka ut och prata så jag gjorde ett montage vilket var helt dumt och jag visste ej vad jag hållde på med och jag ångrar mig så otroligt mycket det går inte att förklara med ord hur mycket unive roleplay betyder för mig men nu känns det som att det är över för mig men personligen så hoppas jag på en andra chans om jag tar ner montaget och jag ber om ursäkt för det jag gjorde, jag la ner ca5 timmar om dagen på unive roleplay varit medlem sedan 2022 är en riktigt trogen spelare till unive roleplay

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban, det var jag som var helt dum och kunde ej tänka till, jag gör denna ban överkalgan med 0,2% hopp att jag får en ny chans, jag vill Värkligen ha en ny chans till serven jag var medlem sen 2022, donerade 1200kr+ till serven la ner nästan all tid som jag hade la jag till servern, varje månads peng gick till serven. Serven betyder mycket för mig ❤️

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan och den bannad jag fick innan förklarade jag i första frågan. Kan förklara lite varför jag blev bannad innan, jag tydligen ”c loggade” vilket jag ej gjorde jag hållde in e efter jag dog och så väntade jag och fick en black screen och väntade 10sek för att den kankse skulle försvinna men det gjorde den ej så jag f8 quitade och gick in igen och då trodde jag att jag skulle leva för jag hållde in e men nej det gjorde jag inte och då fick jag hjälp av en sjukvård

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att inte lägga ut ett unive montage och kunna hålla LKBs känslor inom mig och aldrig äns tänkt på att göra ett unive montage, jag ångar mig så oerhört mycket och kommer ALDRIG göra om detta misstag jag gjorde ber om ursäkt från botten av mitt hjärta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig lägga ut ett dålig klipp eller montage om unive roleplay då detta kan förstöra server basen samt mycket annat inom server då det ser ut som ett skott server. Kommer då aldrig göra om detta om jag kommer tillbaka till unive roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka