Nekad OlleBolle | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleBolle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Buker

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Parmesan Vincent

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Listig,Sexuell, lite ful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Parmmmesan Vincent från Syrien men han flyttade till Sverige när han var 50år- Pugrund av plitiskt hot efter att han avgåt som pressident. han hade en tung uppväxt med sina två brödrar Ville och Hugo. Vincent var en loyal snäll person men om någon iriterar han då är han inte lika snäll mot de. hans mamma gick bort när han var bara 10år. det tog Vincent väldigt hårt i hjärtat. Men han krigade vidare fortfarande. efter han hade flyttat till sverige började han jobba på en verkstad i Flen och meka bilar. där kom hans intresen in om bilar. han gillar bilar han mekade med BMWs och Volvos i hans garage. tills han blev 60. Och nu vill han börja jobba på nått mekaniskt jobb. sc styling eller nått. hans dröm är att hitta en fin tjej och känna att han har lyckats. men nu fortsätter hans liv i unive rolepaly.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en tjänsteman som engagerar sig mycket och bidrar till välfärden och upplevelsen för alla spelare genom att följa regler och spela med passion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för egen vinst, utan mer så att man ska spela realistiskt och på så sätt ta förlusterna som kommer vilket leder till andra gyning som i sin tur leder till ett roligare roleplay för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot reglerna hittils. Kanske kört lite fort på vägen, typ det. Inte hunnit spela så mycket men inget jag planerar att göra mer, bryta reglerna alltså.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait, VDM, RDM, resten är ju bara common sense

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad roleplayer som har som syfte att bara bidra till serverns bästa genom att spela spelet som det är menat att spelas och vill ha kul och utforska vad denna server har att erbjuda, skulle vara riktigt kul att på godkänd till denna server och kunna börja min resa genom denna värld.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma,
du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt
.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt
.Vänligen verifiera dig med BankID genom
att skriva i vår discord "/verifiera"
så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt
.Vänligen verifiera dig med BankID genom
att skriva i vår discord "/verifiera"
så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
/verifiera

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma,
du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt
.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Klart grabben

Du måste skriva /Verifiera i våran Discord!
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Kan ej chatta i eran discord utan att verifiera mitt telefon nummer. Vilket jag naturligtvis försökte verifiera men i processen var man även tvungen att skriva in sitt lösenord vilket jag glömt, så kan ej skriva" /verifiera" i eran discord. Hoppas att det är okej.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka