Accepterad olle_swe | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian Beaman

Vad är ditt discord namn? Kian_swe#2271

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Olle och är född 1987. Han föddes i en liten fattig by i södra Sverige. Olle föddes med en sjukdom som för så att han ser och låter mycket yngre en vad han är. Han blev väldigt mobbad i skolan och bestämde sig för att rymma. Olle var bara 11 år när han rymde. Han sprang iväg och gömde sig ett ställa var han hitta folk som var hemlösa. De hemlösa ville hjälpa Olle så de gav han mat och allt han behövde för att leva. Problemet med de var att det var kriminella. Olle behövde dricka och röka mycket för att få sakerna. när han fyllde 13 år så rånade han en bil. På något sätt lyckades han köra hela vägen till Danmark. Olle hitta ett övergivet hus i Köpenhamn där han levde i många år. Under alla de åren Olle levde där lyckades han spara pengar till att skaffa en bil och få körkort. Olle fick jobb som taxichaufför han jobbade där i 10 år. Han hade skaffat ett hem och en familj. Men en dag såg Olle att sin fru sov med en annan kille så blev han helt förstörd. Olle ville dö, Han hoppade ner för en bro och blev väldigt skadad men klarade sig. Frun tog allt han hade och han bestämde sig för att ta ett flyg till Sverige. I Sverige hittade han en stad som såg bra ut och kriminell. Han ville hitta ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan få in fler vänner till att spela och därför göra det roligare för mig och för andra. Jag kan också bira till mer kriminallit i området.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att det ska vara kul för båda och att det handlar inte bara om att vinna man ska också samarbeta för att det ska bli kul för alla.

Hur hittade du Unive? Unive hittade jag med att jag hade hört folk som hade spelat rp och de rekommenderade Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka