Nekad Olle_Sten | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oggeee

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AnkanIsCool

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Daniel Sainz#2285

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år och heter Olle Sten. Han är uppväxt i Jönköping älskar allt om fordon och sport. Han är rolig och tycker om att vara med vänner. När Olle var 15 år så köpte han sin första bil, en Volvo 740 a-traktor som han snabbt blev förälskad i. Olle och sina vänner delade samma intressen och brukade åka runt på kvällarna och dunka musik eller hjälpa varandra om det strulade med bilarna. Han spelar dessutom fotboll och innebandy på sin fritid och gillar i övrigt bollsporter. I skolan så var Olles favorit ämnen idrott och engelska eftersom Olle har lätt att skriva och förstå engelska och älskar sport. Olle har dessutom blivit intresserad av aktier som han försöker lära sig mer om hur det fungerar och hur man investerar som ett sidojobb. Olle söker just nu arbete på Mekonomen där han kan meka med bilar och ha roligt på jobbet vilket kommer ge en bra framtid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna bidra med mer seriös rp och för att kunna få en bättre upplevelse på servern och ha kul med vänner. Jag vill arbeta på Mekonomen eftersom då får man träffa mycket människor och kunna hjälpa dem när det behövs. Jag är en aktiv spelare så jag kommer kunna vara inne på servern mycket och då kunna jobba mycket. Jag kommer följa reglerna och inte bryta mot hastighets begränsningar och jag kommer att ha respekt för staffs och ledare. Jag kommer spela så realistiskt som jag bara kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt seriös rp server med många bra staff medlemmar som är väldigt aktiva och bra regler vilket gör att det är en rolig upplevelse att spela på servern. Det är också väldigt många spelare på Unive vilket bara gör det ännu bättre eftersom då blir det mer verkligt. En stor del av spelarna på servern tar också rp seriöst och lallar inte runt vilket gör det roligt att spela på servern dessutom så spelar många av mina kompisar på servern och det är roligt att spela tillsammans på samma server.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom youtube och mina vänner som spelar på servern. En kompis spelade på servern när jag kollade på och jag tyckte att det såg skit kul ut så jag var tvungen att testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få kunna spela som min karaktär och kunna få träffa mycket nya människor och ha roligt på servern. Jag vill göra bra scenarion med andra och göra så att alla får en bra upplevelse och har roligt på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli anställd på Mekonomen eftersom då får man arbeta med bilar och träffa mycket olika människor och hjälpa dem. Mitt mål är också att hålla seriös rp på servern och bidra med support till staffs och skapa bra och roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive för det är den bästa servern.

Tillbaka