olle_andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199677583310/
Ditt Hex-ID: steam:1100001665c2fce
Vad är din discord tagg? zaid_sultani
Vem var det som bannade dig? alle
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag själde ifrån folk när dom låg döda i sjukhus
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag själde ifrån folk när dom var nere på marken
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel av mig. för jag lotade folk på sjukhuset somm log döda
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej, första ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och inte lota folk i sjukhus
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja faktiskt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001665c2fce
Vad är din discord tagg? zaid_sultani
Vem var det som bannade dig? alle
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag själde ifrån folk när dom låg döda i sjukhus
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag själde ifrån folk när dom var nere på marken
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel av mig. för jag lotade folk på sjukhuset somm log döda
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej, första ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och inte lota folk i sjukhus
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja faktiskt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja