Nekad Olle_24 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle_24

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199044893711/

Ditt Hex-ID: 110000140a61c0f

Vad är din discord tagg? olle#4421

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM som står för döda ingen med fordon utan anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag VDM, men för mig så körde jag inte in i folkmängden vid torget. Jag åkte förbi dem och nuddade inte dem måste ha varit en bugg. VDM är en viktig regel som man måste följa jag följer alla regler och har stor respekt för er server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil genom hela torget bara för att kolla läget. Jag åker lagligt och så. Jag ser en folkmängd inget mer än så. Jag kör vanligt som man ska göra. Jag svänger in ser att det står typ 6 personer vid en parkering jag kö förbi i ganska hög fart kanske 4 km över hastighetsgränsen. Så kör jag mot dem på bilvägen och kör förbi dem precis när jag kör förbi dem så fryser det till lite/ jag glitchar lite, sen är jag på vägen igen och kör vidare om efter bara 5 sekunder så blir jag bannad. Sen blir jag frysen av Wagner. Sen blev jag bannad. Det måste ha varit någon sorts bugg vet inte men det laggade lite också kan ha varit det men ber om ursäkt. Det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Direkt när jag kom in så laggade det lite det brukar det inte göra när jag kör FiveM, jag skulle nog stängt av dator och gå in igen så att det slutade lagga på FiveM. Förstår Wagner för han kunde inte ha vetat att det buggade för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad eller kickad någon gång från servern som jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, som jag sa tidigare om det börjar lagga lite smått när jag kommer in i spelet gå ur och gå in eller gör något åt lagget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om det laggar försök göra så att det inte laggar som tex starta om datorn eller vänta tills det slutar.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Fel hex id
Du har 24 timmar på dig för fixa annars blir den nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka