Nekad Olle_Ä | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle_Ä

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Älgekrans

Vad är ditt discord namn? ollerajer #2696

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pierre Sten och är 24 år gammal. Han kommer från Barbuda. Han är uppvuxen i skogarna i barbuda och har levt på att äta levande fåglar och råttor. Han flyttade till unive genom att åka bananbåt i 16 dagar. När han kom till unive blev han ett fyllo och brukade sova utanför ikea och dricka jäger. Men en dag så fick han en ide att börja jobba och göra något praktiskt med sitt liv. Pierre ska bli polis!!! Så Pierre har nu börjat plugga på att ta sitt B körtkort men han tycker det är jättesvårt då han inte har så bra svenska. Efter att han pluggade i 9 månader så klara han sin teori test och när det var dags för uppkörning så körde han på en person. Pierre skämmdes extremt mycket och började gråta. efter 3 veckor tog han uppkörningen igen och han klara det. Nu väntar Pierre på att få ta sin polisintervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker unive är en grym server som jag även spelade på innan. På unive rolerplay så kan man bilda roliga samt utveklade scennarion som är välutvecklade samt att andra folk på servern kommer tycka dem är roliga. Jag kommer bidra med bra rp nivå från min sida, En bra bild av mig själv då jag kommer vara trevlig och orningsam böand anndra spelare på srvrn samt staffs och ägare på servern kommer bland annat vissa ra karaktär,disiplin samt bra attityd. Kommer streama på servern då det kanske kommer in lite folk genom det och tycker unive är bra tex. Min rp nivå kommer spridas tilla anndra spelare på servern då det kommer spridas min positiva och glads sida kommer smitta av sig till anndra spelare på servern genom att vissa at jag är mogen och att jag har något där att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se båda sidorna av ett perspektiv att man tex inte behöver vinna varje scennario samt att ma kan tänka att man kan vina nästa scennario istället. Att om anndra gänget eller någon annn gjorde det bättre så låt dem vinna då och tänk istället att du kan vinna nästa gång utan att hoppa i support efter varje scennario.

Hur hittade du Unive? Det var en vän som berättade det för mig i sommras och sen dess har jag spelat på denna server men nu känner jag att jag vill ta ett steg i nytt kliv gällande rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka