Nekad Olle_Ä | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle_Ä

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Älgekrans

Vad är ditt discord namn? ollerajer #2696

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Pierre Sten och är 25 år gammal.

Han har fått en bra uppväxt med många nära och kära hans föräldrar var han väldigt nära Maria Sten och Björn Sten. I skolan gick det inte alls bra för Pierre i mellan stadiet och låg stadiet men i högstadiet ville han verkligen ta tag i sitt liv och började plugga ordentligt så han skulle komma in på de gymnasium som han ville och efter gymmnasie tiden så gick han på universitet och nu har han flyttat till en stad som heter unive och söker jobb inom räddningstjänsten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med hög och seriös rp nivå med roliga scenarion i bådas perspektiv..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som spelare agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan av en konflikt eller situation. Genom att spela för motpartens vinst kan man skapa en mer intressant och varierad rollspelsmiljö. Det gör att man som spelare utmanar sig själv och tvingas tänka utanför sin vanliga karaktärsroll eller perspektiv.

Hur hittade du Unive? Genom en vän under våren 2022 som berättade det för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka