Nekad Olle69420 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle69420

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? GUMB4LL

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Andersson han har bott i staden i ungefär 12år. Olle tycker mycket om att glidarunt i bilar och bara allmänt chillar runt. Olles favorit bil är volvo 740 turbo. Otto har en stökig uppväxt han har flytt krig. Han flydde från somalia hans mamma dog i kriget. Olle är väldigt trevlig. han är kul och göra afferer med det säger många andra med. men ibland kan det komma lite trubbel. men då vet Ädel att man kan alltid ringa 112. Men han kan bli lite småsur. Men väldigt trevlig. Olle är född 1998. Ädel har inte så lätt till tårar. Han gillar även att vara på gymmet med sina polare. De brukar gå ditt 3 gånger per vecka.
Olle hjälper folk om det behövs. Om det är något så kan man alltid ringa Olle. Han e en sån som står uppför folk. han är modig,stark,lång,intelätt till tårar,inte blyg alls ,men ändå en skön kille att hänga med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag blir medlem på denna server så kommer jag att kunna bidra med väldigt bra rp då jag har rpat väldigt länge, jag kommer även bidra med att göra så roliga scenarion där alla kan vinna i dom så jag inte gör så att det bara är jag som kommer vinna i scenariot. Jag kommer även bidra till server genom att om jag ser en mista bugg eller något sånt så kommer jag skicka in det är i unives forum så det kan fixas så snabbt som möjligt så att inga andra kommer råka ut för buggen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid måste vinna i ett scenario och att den andra personen också kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, man ska ha respekt mot varandra, man ska inte hålla på med racism eller nazism, man ska bidra till servern t.ex. donera för olika saker och mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat på unive sedan ungifär 3-4 år bak, jag har varit mellan allt från kriminell till polis på denna server, det som gjorde att jag tog en paus från det var att jag hade vääldigt mycket i plugget att göra så var tvungen att hoppa ifrån datorn på ett lite längre tag, och nu har jag blivit av med alla mina roller.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Ansökt de senaste 24 timmarna. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka