Nekad olle1337 | Medlem ansökning [ZeetoX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1337

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199165647304

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Fat kid#9925

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Olle svensson är 21 år kille från jönköping han är 180 lång. Olle är rätt så aggresiv men vänlig person. Han blir rosenrasande om någon har gjort något dumt men oftast är han trevlig. Han är intresserad av personligheter och miljöer han skaffade många kompisar som liten. Olle små jobba lite på KFC och tjäna lite pengar. En gång när Olle gick på gatan kom en tjuv som snodde Olles telefon. Olle blev riktikt arg och misshandlade honom, men polisen såg alltihop och Olle blev dömd 5 år i fängelse. Efter att kommit ut ur fängelse så ville han träffa nya personer och se ny kultur/ miljö, så han flyttade till Unive staden. Där söker han nya kompisar och lär sig om kulturer och personligheter. Eftersom Olle gillar personer så vill jobba i ett jobb där man pratar mycket och ändrar folks liv som polis. Hans mål är att rena unive staden från bovar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker dom är seriösa och har bra nivå på rollspelandet och därför vill jag komma längre i servern och få medlemskap då man kan få alla jobb osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern tjäns professionell och seriös så folk inte lallar, admins tar också sitt jobb seriöst. Många vänner rekomenderar servern och spelar aktivt.

Hur hittade du Unive? Vänner rekomenderar och många personer är inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ta ansvar även innan vuxenlivet som t.ex ha fasta tider på jobb, ta ansvar av mina pengar och kanske träffa några nya vänner. Jag vill även se hur det är att jobba på olika jobb så jag får en inblick på olika jobb i framtiden.
Jag vill också bli mindre blyg mot folk så jag förbättrar mina sociala färdigheter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli farmgångrik med många kontakter testa de flesta jobben träffa de flesta människor och vara vänlig t.ex tjutsa folk som inte har bil. Jag ska ha de dyrasta bilarna och ha dyra hus och vara känd inom servern. Jag vill också förbättra comunityt så folk sköter sig och inte lallar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag försår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka