Nekad olle1337 | Medlem ansökning [Riset]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1337

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://discord.com/channels/825730388576043010/825731531888263168/898639453847978015

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Fat kid#9925

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter olle svensson, 21 år. Jag är upväxt i jönköping med två syskon per och bengt, mamma pappa och en hund.
Jag är en snäll och tänker på att andra ska ha en bra uplevelse i Unive staden. Jag är lite av en små alkolist och älskar att sitta hemma i soffan och kolla netflix och sippa på lite vin. Jag brukade jobba på lidl men fick sparken så nu vill jag tjäna snabba pengar genom brott och criminallitet, 2015 hamnade jag i fängelse för en stöld gick fel och råka slå homom till döds och kom ut 2021 men kände skam över att folk viste vem jag var så jag flyttade till unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara aktiv och inte missbruka min medlemskap, utan ta ansvar för saker jag gör.
Jag vill även skaffa jobb och ha alla rättigheter så jag kan ha så bra uplevelse som möjligt. Genom att jobba kommer det inte vara tomt i affärer och såvidare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern tjäns professionell och seriös så folk inte lallar, admins tar också sitt jobb seriöst. Många vänner rekomenderar servern och spelar aktivt.

Hur hittade du Unive? Vänner rekomenderar och många personer är inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha roligt på ett seriöst sätt och kunnaträffa nya kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så bra miljö i unive servern och få Communityt bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör just nu bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag försår det.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka