Accepterad Olle12345676 | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle12345676

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OlleCoolgt/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Pettersson

Vad är ditt discord namn? Pettersson#0624

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Olle Pettersson och han är en person som har ett vädligt stort intresse inom MC och lite om bilar. Han kör själv en 2 Hondor en CB650F och CB1000R. Olle har vädligt svårt med känslor och smärta. När han var barn så blev han misshandlad av sin farsa och morsa. Olle är runt 20-22 år just nu och bor ensam han hade flyttat från sina föräldrar så fort han bara kunde och nu bor han i en lägenhet i denna stad. Olle har hittat ett bra och väl betalt jobb som en reporter på TV4. Hans mål är att testa på väldigt många nya saker som T.E.X nya jobb och hitta kärlek som han har väldigt svårt att göra efter sin barndom. Olle har en god och en ond sida Olle vill också försöka gå med i gäng som T.E.X The Sons eller ett normalt MC gäng. Olle har också ett vädligt stort problem som T.E.X att satsa pengar på skit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag är väldigt arbetsam och mogen. Och det är en väldigt bra kvalitet på RPEN på denna server, Jag lägger väldigt mycket energi på att inte bryta karaktär och RPA seriöst!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mogenheten på servern dom mesta personerna är väldigt mogna och gör väldigt bra RP vilket gör denna server rolig och det finns så mycket man kan göra.

Hur hittade du Unive? En polare till mig som är medlem/gäng medlem satt och pratade om denna server så jag tog och joinade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För mig karaktär är det att FÖRST hitta ett bra jobb sen kommer det att jag ska komma över problemen som med smärta och kärlek och försöka joina ett gäng eller jobba på meko. Olle vill bara leva ett bra liv och ha bra med pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill hjälpa att bygga upp ett bra community och servern och jag vill gärna skaffa nya kompisar. Jag vill också kunna utöka mina erfarenheter och komma framåt med min karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det har jag inte för jag slutade köra på andra servrar för ett tag sen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp ni har ett annat liv vid sidan av RP som ni behöver också lägga tid på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka