Nekad Olle12345 | Ban överklagan [SimonIKnow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle12345

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Olle12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199044893711/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olle 24

Vad är din discord tagg? Olle#8290

Vem var det som bannade dig? 1Pontus

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sno tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel, den regel är att inte sno tjänstefordon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför polis stationen, det var 3 små barn där, en polis, en ordningsvakt, och 3 andra människor. Jag gick bakom hörnet och då kom dem här tre barnen upp som jag trodde hade gått en av dem tog fram kniv ingen såg eller hörde så jag sprang och snodde en polis moped för att åka därifrån så dem inte skulle ha dödat mig, jag skulle ju såklart ha lämnat tillbaka fordonet och sagt till polisen om vad som hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var båda och tyckte jag för jag ville inte dö, men det visste ju inte polisen han såg ju bara att jag snodde ett tjänstefordon han hade ju ingen aning så båda tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske ståt still och hoppats att ambulansen hade hunnit i tid och räddat mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte bryta mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har nekats. Anledningen bakom mitt beslut är att det just att du snor tjänstefordon utan giltigt scenario, du ska veta konsekvenserna av ditt agerande om du har läst reglerna. Hoppas att du förstår mitt beslut men till nästa gång tänk på att förklara vad du gjorde fel och vad som gick fel. Det hjälper dig extremt mycket under din banöverklagan om du utförligt berättar vad som skett. Mvh Simon//Öppen Pm 24/7

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka