Accepterad olle1000 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Olle#3170

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sture Eriksson, han har haft en bra bakrund med mamma pappa och syster. han har spelat mycket fotboll när han var liten och han är 28 år gammal han har alltid haft ett intresse för att bli polis, han har blivit behandlad bra under sin uppväxt och han har alltid behandlat andra bra och med respekt, han är väldigt respektfull och han gillar att vattna blommor och han har mycket olika blommor hemma i hans lägenhet. Han har körkort och är väldigt biffig och han har gått polis högskolan i fem år och han är utbildad och söker nu jobb hoss polisen. hans syster dog när han var 18 år och han blev ledsen. men han tog sig förbi det och la mycket tid på att bli polis. och han växte upp i rinkeby centrum. nu bor han i en lägenhet i stockholm med 2 hundar och en katt och han gillar dom mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra socialt rollspel med seriös RP nivå. Jag har en bra rp nivå som jag kan bidra till bättre scenarion. och jag kommer ta vara på alla chanser för att få ett roligt socialt scenario. jag kommer att hjälpa till med att ha en bra stämning på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Nej man ska spela för att ha ett bra scenario där båda parter har kul i ett scenario och det kommer jag göra.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner och server listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka