Nekad olle1000 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Ballethektor

Ditt Hex-ID: steam:11000010351b322

Vad är din discord tagg? olle#3170

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 8_85675.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade en arg ton mot bulten då i pm och det var lite onödigt men det jag sa var inte direkt en staffdiss eftersom att jag tycker att det stämmer för har totalt spendarat över 3 timmar på bannöverklageser. men förstår varför dom valde att banna mig. då jag var väldigt irreterad och arg då jag inte fick spela på servern. Han nekade min bannöverklagan bara för han hatar mig som person. jag tänkte mig inte för över huvud taget och bara skrev det och jag ångrar det nu i efterhand och nu finns det ingenting att göra annat än att ångra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade skrivit först en bannöverklagan som inte var så utvecklad. då blev jag nekad sen utvecklade jag den mycket men han valde att neka den endå. då blev jag såklart arg och besviken och då utvecklade jag den i mer än 1 timma och ändå nekade han den. blev bara besviken för jag inte fick spela på den servern som jag gilar o spela på väldigt mycket unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tyckte att den var delvis felaktig och delvis rätt. för jag kunde upplevas på väldigt elakt sett och det ska jag förbättra om jag får en till chans på unvive roleplay. jag kommer att tänka på det i framtiden och inte göra om det. Jag förstår varför han banna mig delvis då det kan upplevas som en staff diss men sanningen var att jag ville ge honom kritik så han kunde förbättra men istället bannade han mig istället för att lyssna. så det var inte kul. har totalt 3 banns på unive och jag har bara gjort mitt bästa för att inte bli bannad så jag var inte en såkallad problem spelare utan har skött mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har sällan blivit bannad så kommer inte riktigt ihåg det var mer än 3 månader sedan tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte hade varit otrevlig i pm utan haft en trevligare ton mot bulten även fast jag var arg och besviken innombords. Jag har adhd så jag lär mig fortfarande att hantera det men det är ingen ursäkt för hur jag beter mig. så jag skulle varit mer trevlig och inte varit så otrevlig som jag var i pm mot bulten och det ända jag kan göra nu efter är att be om ursäkt och be om andra chans här på unive roleplay.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket eftersom att jag älskar unive väldigt mycket och nu kan jag inte spela mer... så jag har lärt mig mycket och kommer alltid tänka på de i framtiden och förbättra min attityd så ingen upplever mig elak eller otrevlig. men jag ber om ursäkt till dig bulten ifall du läser det här. Så det enda jag kan göra ni efter hand e att be om andra chans så jag kan bevisa för er att jag kan bete mig och bevisa att jag kan RPa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Julmust bilden är för jag inte är hemma och inte kan ta en bild på mitt ban medelande men det står ungefär så här permanent avstängd för Staffdiss 163 detaljer otrevlig i pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka