Accepterad olle1000 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: Olle#3170

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag är enligt mig själv en kompetent och relevant individ som kan bidra med bra upplevelser till server. jag kommer att kämpa hårt för servern. Jag rpar nästan ingenting och känner att jag vill ta ett steg upp för trappan. jag vill ha en större uppgift i server där jag kan hjälpa andra spelare som spelar på servern. Jag kommer att försöka och göra allt jag kan för att spelare ska trivas bra på servern. tex i support om jag bli support ansvarig kommer jag att vara trevlig ha en bra ton och bemöta spelare på ett bra sätt så dom känner sig välkommnade in till server. Jag är väldigt flexibel vet inte om de är rätt ord men jag kan jobba inom många arbetsområden. Men vissa bättre och vissa sämre tex kriminell ansvarig där hade det nog varit lättare för mig då jag har mycket erfarenhet. samma med jobb ansvarig och support ansvarig där har jag det lite lättare då jag har erfarnhet. men tex donations ansvarig det är något som är svårare för mig då jag aldrig har varit det eller har någon erfarnhet men jag är här också för o lära mig i det området. Men jag har fortfarande erfarnhet och kommer att bidra mitt bästa emot servern så alla har roliga scenarion och ingen lall. Jag kommer även att hjälpa till med reports om det så behövs då jag märker av när jag är ig att folk inte tar reports ibland så det är något jag kommera tt hjälpa till med för att alla ska få en bra upplevelse. Jag kommer försöka mitt bästa så alla har kul helt enkelt. Varför jag ska bli staff är för att jag är trevlig snäll och vill hjälpa till med servern!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? nu det senaste har jag inte varit så aktiv då jag inte tycker att rollspelandet e min grej. därför ansöker jag till staff.

Hur länge har du spelat på Unive? ett bra tag vet inte exakt kanske 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag på en annan server där jag var mod så kan commandos osv några commandos är
/noclip
/kick (id) (anledning
/svban (id) anledning bannar någon i en timme eller 30 minuter bror på bannsystem
/sqlban (id) (anledning) (tid)
/freeze detta commandot bör inte användas.
/togglename
/toggleid
/unfreeze
/clearchatforall rensar chatten.
/tpm
/bring
/goto
/who
/sc
/sv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst inte donation men jag kan fortfarande att hjälpa till om det behövs. Jag kan ju lära mig hur det fungerar osv om det nu behövs men det e nog det ända som jag inte riktigt vet hur det fungerar det andra är jag berred på 100%

Senast ändrad:
Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka