Nekad Olle S | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olle S

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883145896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Sluug

Vad är ditt discord namn? Olle#8237

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Eriksson han är 27 år gammal och är hel svensk och han är väldigt snäll och kommer ifrån norra Sverige. Hela hans barndom jobbade hans pappa som polis och så insåg han att han ville bli polis när han blev stor. Hans mamma jobbade som Mekaniker och därifrån fick han sitt stora bil intresse. Båda hans föräldrar var duktiga jägare och av dom blev an inspirerad att börja jaga. när han var 18 år så flyttade han till Finland i tre år för att jaga. När han kom hem så behövde han skaffa jobb så ansökte till jobb som polis men han fick inte jobbet så då bestämde han sig får att börja plugga till mekaniker efter 6 år hade han pluggat färdigt och nu Försöker han få jobb på Falk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer höja min RP nivå. Jag har lätt att prata med Nya personer. Jag är snäll och även fast jag är ganska ung tror jag att jag är rätt mogen för att köra RP jag har spelat i kanske en månad nu och jag jobbar på postnord och det börjar bli tråkigt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en väldigt bra server och att det inte finns så många andra bra servrar

Hur hittade du Unive? jag letade efter en bra server och såg att ni hade mycket spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så bra RP som bara möjligt och leva mig in i min karaktär så mycket som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och kanske träffa nya personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka