Nekad Olle.P | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle.P

Icke Medlem
Meddelanden
286
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255532812/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Olle.P

Vad är din discord tagg? Pontus#5180

Vem var det som bannade dig? Secret

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Servervakt abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ressade mig själv efter en händelse som redan var över men jag förstår att det är fel det jag gjorde och ber verkligen om ursäkt för detta ska inte ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var några stycken vid kokainet, då började några hetsa så jag slog till han och då dog han, men då ressa han sig själv och döda mig, och så ressa jag mig själv men det borde jag inte gjort för att jag blev bannad och det förstår jag fullt ut för det var bara riktigt dumt av mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte, eftersom att jag gjorde fel och som servervakt så ska man inte använda sina perms för att det är kul man har dom till att förbättra rp och hjälpa Staffsen att få folk bannade så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Grov powergaming för att jag körde upp för ett berg med en bil som inte var lämplig för det, och sen den bannen har jag aldrig utfört det igen då jag fattade vad jag hade gjort för fel och det är samma nu jag har förstått vad jag har gjort för fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ressa mig själv, och fortsätta ligga död på den plats där jag dog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att inte abusa mina perms och jag ber verkligen om ursäkt!

Har du läst våra regler? Ja
 
Du satt ju och lallade tillsammans med andra o sen revivade du dig själv och de revivade sig själv?
 
ja det revivade sig gjorde dom men jag ressa mig själv 2 gånger jag satt och prata med secret och jag hade förstod mitt misstag och skrev en ban överklagan som secret bad mig så jag fattar själv att jag gjorde fel så jag ber om ursäkt älskar verkligen denna server men det är ni som väljer så jag kan inte göra så mycket, så nu får vi se vad man gör!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top