Accepterad Olle. | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? olle#9785

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Svenson och är 20 år född 2001-09-28 och gillar att spela fia med knuff med gamlingar som knappt kan hålla löständerna kvar i munnen. Oliver är uppvuxen i staden men han är ursprungligen ifrån Indien. Han blev adopterad av Gunnel och Maritta när han var 2år alltså så blev han adopterad 2003. Oliver har alltid haft det svårt med att ha två mammor, särskilt i skolan . Alla i Olivers klass brukade alltid undra varför 2 gamla damer alltid hämtade honom från skolan. Men nu är han 20år och pluggar universitet och lever på sitt studiebedrag. Han kan sällan äta fin middag men de han äter mest är nudlar med morötter och mycket salt. Men han är trotsallt en ganska så nöjd kille och gick ut gymnasiet med bra betyg. Men nu har Oliver tyvär hamnat på fel väg i livet och är nu kriminell och har en massa människor efter sig, medans att folk är efter han så försöker han endå rätta till sitt liv och vill skaffa familj osv. Men för tillfället så är Oliver efterlyst i hela landet av hela polisstyrkan och kriminella har även suttit pengar på hans huvud

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt unik och rolig rp som endå är seriös men inte heller för lallig. Jag kommer även att bidra med en väldigt social kriminell rp som är rolig för båda parterna.
Kortfattat så kommer jag att vara den personen som bidrar med unik rp som gynner båda parterna som exempel en kidnappning då jag satsar på att bli krim, då hade jag under kidnappningen alltid gett en chans för mortparten att överleva och att jag inte ska 12h a de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartensvinst betyder att båda parterna ska ha en chans i rpn samt att båda parterna ska ha kul i scenariot

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom många kompisar för mer en ett år sen och nu har jag varit på en paus ifrån rp och nu vill jag komma tillbaka Nuvarande roller

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka